Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2008 18:08 - True perfection has to be imperfect.
Автор: veronicka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6463 Коментари: 25 Гласове:
0



 От няколко дни насам ми е доста криво.Тъжна съм, мълчалива и затворена с себе си.Обикновено оставам тиха в тъгата си, когато я изпитвам, дори усмихната.Сега обаче искам да си отиде от мен.Незнам от какво е причинена, или по-скоро не искам да си го призная, за да не разбере тя, че съм й толкова подвластна.Би ме подчинила още повече на волята си.И ще й е лесно, защото съм се предала пред нея.

...

 Онези, които ме познават оттук, дори и отскоро, са се убедили, че съм много инатлива и своенравна и че много трудно нещо, камо ли някой може да ме пречупи, да ме натъжи или да ме ядоса.Но ето, че има хора на които им се отдава лесно.Броят се на пръстите на едната ми ръка, но затова пък са способни, ако искат само с една дума или жест да преобърнат целия ми свят и да го направят ужасно красив.Или по същия начин да откраднат щастието от деня ми и да заличат усмивката от лицето ми.Колко съм ранима само, когато обичам!Всички сме такива.Само че на мен ми харесва.Може би сама търся причина да плача, да ми е криво.Ок...намерих си я.Или по-скоро ми я подариха.Сега не искам да я усещам.

...

 Тръгвам да пиша.Трия.Пак започвам.Трия думите отново.Мислите в главата ми са толкова много и са така хаотични.Искам да изтрия и тях.Опитвам се, обличайки ги в думи.Не се получава.Не ме освобождават.Още са в главата ми и замъгляват съзнанието ми.Имам нужда от водка.Банално, глупаво, с доста последствия.Но помага.Поне за момента.А аз имам нужда да мина по-лесно точно през този момент.Колкото да поема дълбоко въздух.След това ще се усмихна отново.


 Ставам.Отивам до хладилника.Минавам през огледалото.Поглеждам се.

 През целия си живот съм се старала да бъда перфектна.Перфектният характер на перфектната жена, перфектно обичаща; перфектната любовница с перфекнтото тяло; перфекнтите жестове; перфектната приятелка,перфектно разбираща.Правила съм го без да следвам модел.Без да позьорствам и да губя дори малка част от себе си.Просто винаги съм вършела дори рутинната си работа перфектно.Такава съм откакто се помня.Превръщала съм слабите си страни и недостатъците в силни такива, преди да се превърнат в мои комплекси.А в нещата, които ми се отдават съм вървяла още нагоре.Може би затова съм постигнала толкова много досега.И продължавам.Зарежда ме, досега не ме е изморявало, харесвам живота си.Много го харесвам.Сигурно затова се научих да се обичам неегоистично.Но сега имам нужда от почивка от самата себе си и този живот.Имам нужда от почивка от спонтанността ми, от идеалнта аз, от ранимата мен, от екстремния ми характер, от вечната ми жажда за живот, от преливащата в мен нежност, страст и чувственост, от мислите ми, идеите, целите, мечтите, любовта ми.Имам нужда да спра да обичам.Другите.Себе си.Него.И теб.

...

 Спирам за миг.Почти не помня какво съм писала по-горе.Малкото ми останали бегли спомени и тръпчивият вкус на чиста водка върху езика ми, ми припомнят, че не се чувствам добре.Никога не го признавам, когато се чувстам така.Винаги натъпквам негативните емоции дълбоко в мен, залъгвайки се, че ги няма.И винаги в един момент те надделяват, аз рухвам макар и аз ден и от мен не остава нищо.Но сега го казвам дори пред себе си.Слаба съм.Наранена.Обидена.Тъжна.Имам нужда от прегръдка.Ако я получа ще я отблъсна.Ако някой приятел беше до мен сега щеше да счупи чашата ми в земята, крещейки, че това не съм аз и че постъпвам глупаво.Да.Не съм аз.Но имам нужда за малко да бъда такава.Друга.Искам да ме видиш от тази страна.

...

 Ставам отново.С насълзени очи и празен поглед.
 Оставам сама.Без силната самоуверена жена.Онази, в която мъжете се влюбват.
 Сега съм само малкото нежно момиче, което иска светът да престане да изцежда силите й с желанието си да я докосне.
 Не съм перфектна.Но ми се иска да съм идеална за теб.Няма да се старая.

 Какво ти е нужно?
 Не ми казвай.Аз знам.Но няма да го гоня.

 Тук съм.Точно такава, каквато съм.
 

image

 
 





Тагове:   true,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ddima - И аз veronicka
02.08.2008 18:29
съм в същото състояние. Е, силните жени успяват бързо да се вдигнат.
Приятно ми е да се отбивам в блога ти.
цитирай
2. veronicka - ddima,
02.08.2008 18:35
днес, докато четох различни блогове забелязах, че доста хора са така.През пролетта като че ли всички бяхме повече свежари.

Радвам се, че ти харесва блогът ми и че намираш нещо от себе си тук.Дано да не е само в подобни постове.

Усмихвам ти се.:-)))
цитирай
3. veronicka - Марински,
02.08.2008 18:41
благодаря ти за думите!От тях не ми стана криво, напротив.Накара ме да се усмихна, знам че си искрен и оценявам това.Защото знам, че и ти си изпитвал същото и че още е в сърцето ти.

Може би е прозвучало малко по-тегаво отколкото трябваше.Тук не става дума за раздяла.По-скоро за умора от това, което се случва около мен.Имам любовта.Повече от всякога я усещам в себе си и към мен.Може би някой ще си помисли, че не оценявам това, което имам.Ще сгреши.Но не ми пука.Просто нещата не са толкова лесни, колко бяха в началото.А всеки човек има нужда от time-out.Досега не съм взимала своя.:-)))

Целувам те и те гушкам.
Благодаря ти за подадената ръка.Знам, че ще си там.:-)))
цитирай
4. gothic - Има една песен на В. Найденов, дето ...
02.08.2008 19:03
Има една песен на В. Найденов, дето се пее "...изключи си бушоните, поне за ден..." Това е доста нужно. Направи го. Тогава ангелските крилца ще поникнат отново....
цитирай
5. veronicka - Пламене,
02.08.2008 19:08
знам това.И ще те послушам, ще си дам почивка.Ще дам почивка не само на себе си.Ти имаш опит в това, затова знам, че ме разбираш.

Прегръщам те.Крилцата вече зарастват.:-)))))
цитирай
6. gothic - Помисли си и дали са ти нужни. Спомни ...
02.08.2008 19:12
Помисли си и дали са ти нужни. Спомни си "Небето над Берлин: криле на желанието"...просто няма такъв филм....
цитирай
7. veronicka - goth,
02.08.2008 19:14
незнам дали са ми нужни.Но съм свикнала с тях.:-)))
цитирай
8. melsun - :)
03.08.2008 00:00
Така познато...:)
цитирай
9. rotazia - Kакво ти липсва на фона на тая тежка ...
03.08.2008 08:17
Kакво ти липсва на фона на тая тежка перфектност...
Една НЕПЕРФЕКТНА любов , може би , лек флирт , избери сама , проблема сме си ние самите , а не другите...за съжаление , поздрав !
цитирай
10. veronicka - melsun,
03.08.2008 11:35
всички сме го изпитвали някога.:-))
Не е толкова лошо, аз си взимам поуки!;-)))

цитирай
11. veronicka - rotazia,
03.08.2008 11:38
да, знам, че проблемът не е толкова в нещата около нас, колкото в самите нас.
Снощи се опитвах да избера.Днес вече мисля, че знам.:-))))
цитирай
12. allbi - veronicka ,
03.08.2008 12:58
перфектно си го написала...
Ние всички сме се чувствали така
но чак сега се замислих, наистина абе думите ми
са излишни Поздрав, ще се справиш перфектно,
сигурна съм ...:)
цитирай
13. veronicka - allbi,
03.08.2008 13:22
този път няма да се старая да се справям перфектни, няма да насилва нещата.Искам просто да се чувствам добре.

Благодаря ти за думите!
Дано е усмихнат денят ти!:-))))
цитирай
14. soho - Babe,
06.08.2008 13:16
И аз се чудя колко болка мога да понеса. И аз се чудя как за два дни успях да се скарам толкова много с човека, за който тръпна. И аз се чудя как може това щастие постоянно да ме заобикаля. Мен това ме натъжава. Това ме кара да плача....
цитирай
15. veronicka - soho,
06.08.2008 15:03
отдавна сме разбрали, че явно ние самички си предизвикваме болката и ни липсва, когато не я изпитваме.Понякога си мисля, че любовта и щастието не са направени за мен.Затова ми е толкова трудно да изживявам любовта си, когато е хубава и ми носи радост.А когато ме кара да плача съм спокойна.Познато е и ми е някак привично.

Големи сме патки ние жените понякога.Защо ли все си търсим поводи да изпитваме тъга?Нима не можем без нея...
цитирай
16. cornflower - perfektno
07.08.2008 13:17
perfektno
цитирай
17. akasha85 - za6toto sme jeni
07.08.2008 14:56
jenata ima nujda da izpitva vsi4ko tova...kak 6te razbere, 4e obi4a, ako ne e mrazila, ako ne q boli, zna4i ne e jiva, ako ne e izpitvala tyga, kak 6te razbere koga e 6tastliva ??? prosto jena...
цитирай
18. veronicka - cornflower,
07.08.2008 18:32
вече не толкова.
Което е хубаво!:-)))

Поздрави!
цитирай
19. veronicka - akasha,
07.08.2008 18:33
толкова си права!Затова не съжалявам за изпитаната болка.:-)))
цитирай
20. анонимен - вероника
12.08.2008 18:12
това на снимката на аватара ти ли си?
цитирай
21. veronicka - tlnet,
12.08.2008 18:24
да, това ми е снимката от личната карта.;-)
цитирай
22. fubar - true true...
12.08.2008 18:39
Аз пък се възхищавам на жени, които могат да покажат спокойно и неперфектната си страна... която много често се оказва, по-хубава.
цитирай
23. veronicka - fubar,
12.08.2008 19:23
радвам се, че ти я хареса!:-)))

Усмивка!:-)))
цитирай
24. veronicka - Марински,
12.08.2008 19:24
какво мъжко его тук?;-)))

Прегръщам те!
цитирай
25. veronicka - :D:D:*
12.08.2008 19:34
Следващият път - никакви презервативи!И без това латексът не ми понася!:-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veronicka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136156
Постинги: 52
Коментари: 344
Гласове: 3046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930