Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2008 21:26 - Понеделник вечер.
Автор: veronicka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1591 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2008 21:27


 Денят ми беше тежък.Във всяко едно отношение.Пренаситих се от емоции, които ми бяха безкрайно излишни.Вместо да ме заредят с енергия, ме измориха и ми скапаха настроението.Сега си давам сметка, че дори не съм яла нищо.Цял ден го карам на кафета.После откъде ми били болките в стомаха. 

...

 От 2 часа насам телефонът ми не е спрял да звъни с предложения за излизане довечера.Понеделник вечер!Аз дори през уикенда не ходя никъде.Незнам кога всичките мъже от миналото ми ще престанат да ме тормозят и ще разберат, че съм щастлива без тях.И че едно излизане, за да ме видят няма да промени нещата между нас.Аз била ли съм някога така наивна спрямо някой мъж?

...

 Искам тази вечер да ме гледаш гола.Само твоите очи впити в моето тяло.Толкова много обичам да ме наблюдаваш!Искам да ти говоря докосвайки кожата си.Да ти покажа колко нежност изпитвам към теб.А ти да ми казваш колко ти харесва...

 Сама съм.
 Липсата ти ми е непосилна.Неописуема!
 Искам да знам, че те боли и теб.

image





Тагове:   вечер,   понеделник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - :)
26.05.2008 23:08
Преди време и аз бях вкарала този клип..в друг аспект:) Пожелавам ти да си по най-красивия начин разсъблечена занапред:)
цитирай
2. soho - Какво ли става в главите на мъжете - и ...
27.05.2008 12:32
Какво ли става в главите на мъжете - и аз искам да знам, искам да знам дали мисли и чувства като мен. Уви, остава си загатка...
цитирай
3. gothic - Никога няма да си разберем мислите. ...
27.05.2008 16:40
Никога няма да си разберем мислите....Женен съм от шест години, познавам жена ми от още по-отдавна, но тя си остава загадка. И слава Богу!
цитирай
4. veronicka - julllinka :)
29.05.2008 09:40
Julie, песента е страхотна, няма какво да говорим!:))Теб ще те видя ли на Депеш партито утре?
цитирай
5. veronicka - soho, gothic :)
29.05.2008 09:43
Винаги съм си мислела, че мъжете са ми много ясни и прозрачни.И наистина е било така.Ама сега съм попаднала на един странник.Пълна мъгла ми е.И дано си остане загадка, иначе рискът е всичко да ми се изпари...
цитирай
6. viki11 - Споделянето
01.06.2008 17:36
е ключът към разбирането. А как ще разбереш, дали си допадаш с някого, щом не го разбираш? Напипване? Не, трябва да има доверие и откровение, изясняване. Някой ден ще се научим.
цитирай
7. veronicka - :)
01.06.2008 17:51
Между другото, никога не ми се е случвало да се напивам и да си тръгвам с някой непознат.Аз съм доста консервативна в някои разбирания, макар когато съм с някой да се отпускам напълно и да ставам много освободена.Но трябва да е някой, който наистина разбира чувствата, мислите и изпълва сърцето ми.А мъже, които да ме развълнуват са голяма рядкост.:)Сега споделянето го имам.Макар да е по-хубаво хората да се разбират без думи.Пълната хармония!Мисля, че се научих.
Той каза, че и него го боли!;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veronicka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136121
Постинги: 52
Коментари: 344
Гласове: 3046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930