Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2008 11:22 - Изкусително кафе, недомислени думи и споменът за теб в неделя.
Автор: veronicka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1990 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 11.05.2008 18:51


 Чаша горещо ароматно кафе в неделя.Току-що изцеден портокалов сок и ежедневният куп вестници, още ухаещи на мастило.Фино светло-синьо бельо, раздърпана сива тениска и слънчева рошава коса допълват картинката.Сега забелязвам, че главоболието от последните няколко дни е изчезнало.Може би, защото снощи заспах в прегръдките ти.
...
 Спомням си, че вчера имах твърдото намерение да изляза с приятели и да се отдам на приятната им компания и по-голямо количество водка.Но както обикновено става при мен, късната част от деня ми тръгна в съвсем друга посока от първоначално планираната.Само час след уж непоколебимото ми решение, отхвърлих всички предложения за излизане и изключих звънящия ми до влудяване телефон.И просто останах с Него.
...
 Вече втори ден се ровя в нета в търсене на неизвестното.Нищо не успява да привлече вниманието ми.Може би съм станала прекалено капризна.Което е хубаво!Така поне няма да се сдобия с нещо, което просто ми е харесало на момента.Би ми омръзнало бързо.Доскоро беше така и с мъжете, осмелили се да влязат по някъкъв начин в живота ми.Много погрешна тактика!Извинявам се на потърпевшите.
...
 Днес ми е още един ден за обедно дремуцане на дивана пред телевизора след квалификациите вчера.Колко прекрасно допълнение към уикенда, когато започне сезонът!За по-късно няма да си правя планове.Така или иначе няма да се съобразя с тях.Ще се съобразя с твоите желания!:)
...
 Откакто пиша този постинг, нещо отвътре ме ръчка и подсъзнателно се опитва да ми напомни, че вчера нещо е смръщило, макар и за кратко, иначе слънчевото ми настроение.Имам прекрасната дарба или неприятния навик да забравям лошите неща от деня ми.Но сега си спомням.Не всичко.Само странното чувство едновременно на недоумление и разочарование от чужди изречени груби думи, които не бяха за мен.В онзи миг се опитах да си обясня възможните причини и дали наиситна не съм допуснала грешка.Само се натоварих излишно, опитвайки се да разбирам емоциите на другите.В крайна сметка май не достигнах до никакъв смислен извод.Както и да е.Това беше вчера.:)
...
 Днес искам да се обясня.По принцип не обичам да го правя.Думите винаги са били твърде недостатъчни.В повечето случаи даже са излишни.Но сега имам нужда да изрека тези, които напират в съзнанието ми:
 Благодаря ти за това, че вчера ме обичаше!Благодаря ти, че не си спирал да го правиш от първия миг, когато погледнах в очите ти.Пак остана толкова много от топлата ми нежност и красивата неспираща страст, които не можах да ти отдам изцяло.Всеки път остава още.Толкова недостатъчни са часовете, в които съм сгушена в теб!Знам, че ти липсва лекият ми сладък вкус и ароматът на окъпани от росата червени рози.Ще ги пазя за теб.Знаеш, че са само твои.Засега просто ще стоя кротка, свита тихо на дивана и ще чакам да дойдеш и да влееш още от себе си в мен.Оставам влюбена.Може би по-силно от всякога.




Тагове:   неделя,   недомислени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Всеки път
11.05.2008 12:00
е по-силно от всякога, Veronicka! Пожелавам ти много пъти... ;)
цитирай
2. veronicka - henzelski
11.05.2008 12:14
Нека е само веднъж.Но завинаги!:)
цитирай
3. анонимен - Asen
11.05.2008 12:56
Вер, какво стана със снимките от партито в Строежа?Криеш ми се!Виж къде те издирих чак.хахаха Поздрави от Канто.!:D
цитирай
4. veronicka - Асен
11.05.2008 13:14
Е това ме разби!:D:D:D Този блог трябваше да е неприкосновен.Разваляш ми темата на постинга!И на Кантонер поздрави!:)
цитирай
5. primavera - Хубаво утро
11.05.2008 13:22
Не наказвай себе си за грешките на другите...
КЛАВДИЙ
цитирай
6. veronicka - primavera
11.05.2008 13:27
Слънчев да е и твоят ден, Татяна!:) Преди бях много зле в това отношение.Все търсех вината в себе си.Ръчках и се тормозех заради чуждите тревоги и неразбрани чувства.Все си повтарях точно това, което си ми написала!И сега вече не съм такава.Научих се да не се чувствам виновна за ничии емоции, които не съм причинила.Просто понякога хорските реакции ме учудват и стъписват.Благодаря за подкрепата и съвета!Поздрави!:)
цитирай
7. rotazia - Този вечен копнеж по повторението, ...
11.05.2008 17:14
Този вечен копнеж по повторението ,което е майка на потъването в нечия топлина...
цитирай
8. veronicka - :)
11.05.2008 17:41
Неговата топлина!Толкова красива и примамваща...
цитирай
9. rotazia - Но всичко си има край. . . . и начало. . ...
13.05.2008 06:44
Но всичко си има край....и начало...който /Той/го е измислил е вселенски велик !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veronicka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136167
Постинги: 52
Коментари: 344
Гласове: 3046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930